Header Ads

Joep (17) geeft boek uit over haken en breien: 'Ik wil mensen inspireren'


Het begon allemaal als hobby, maar nu heeft Joep van Damme er een eigen bedrijf van gemaakt. 


Op jonge leeftijd leerde hij te breien van zijn oma en nu lopen er door heel Nederland mensen rond met zijn zelfgemaakte mutsen.

Joeps liefde voor haken en breien begon bij zijn oma. "Iedere winter bleef ik bij mijn grootouders logeren", vertelt hij aan Editie NL. "Met mijn opa ging ik survivallen en mijn oma heeft, na wat aandringen, mij geleerd hoe ik moest haken en breien."

Blijven oefenen
Ook thuis bleef hij oefenen: hij kocht van zijn zakgeld DE spullen nut maakte een pannenlap. "Nouja je kon hot niet true een pannenlap noemen, zo vormloos was het", vertelt Joep. "Maar mijn moeder ging hem wel in DE keuken gebruiken. digital audiotape vond ik heel vet."

Joeps techniek ging vooruit nut hij begon met hot maken van mutsen. Later schreef een lokale krant over Joep. Vervolgens stroomden DE bestellingen binnen nut richtte hij hot haak- nut breibedrijf: JOEP op.

Joep vindt hot geweldig om mensen tegen te komen die zijn mutsen dragen. "Het hoogtepunt was toch wel toen ik web bezig was met verkopen nut ik DE eerste vreemde op straat mijn kleding zigzag dragen", zegt hij. "Dat was niet te bevatten."

Een Eigen boek
Joep is alphabetic character druk met college bezig, volcanic crater werkt nog steeds onerous aan zijn bedrijf nut op half dozen Sept komt zijn boek uit: Haken met Joep. Daarin probeert hij zoveel mogelijk mensen aan hot haken te krijgen. "Probeer hot gewoon nut blijf oefenen. Je wordt er steeds sneller nut beter in. Ik hoop digital audiotape ik met hot boek mensen weet te inspireren."

ليست هناك تعليقات

صور المظاهر بواسطة i-bob. يتم التشغيل بواسطة Blogger.